Monday, December 26, 2011

Vuoden viimeiset joulukynnet ;D

Jep.. seuraavat joulukynnet nähdään sitten vuoden päästä :DD Näitä onkin tehty aika urakalla.

Joulun ehdoton ykkösväri oli tietysti punainen ja punaisia kynsiä tulikin tehtyä useammat.


Tässä ovat aivan järjettömän söpöt joulukuusikynnet. Kuusi on tehty dotting toolilla eri värejä käyttäen ja päälle lisätty muutamia strasseja joulupalloja esittämään.


Tällaiset minulla oli aattona. Eli yksinkertaisuudessaan joulunpunaista lakkaa alla, muutamat strassit päällä. Strassit tosin alkoivat irtoilla jo samana päivänä joten nämä lähtivät poistoon jo joulupäivänä.

Pikkusiskolle tein vielä "tonttulakkikynnet" eli punainen ranskis ja dotting toolilla valkoiset täplät reunukseksi, mutta niistä en saanut otettua kunnollista kuvaa.

Tähän loppuun vielä joululahjoja ^^ Oon näköjään ollut kilttinä.. :DD


Sain siis valkoisen peruslakan ja vihreän graffitin, joita värejä minulla ei aikaisemmin ole ollutkaan (aikaisemmin olen lainannut aina siskolta :DD, tämän jälkeen voinkin jättää hänen lakkansa rauhaan - ehkä..)
Lisäksi paketista löytyi yksi näitä kaksipäisiä koristelulakkoja, jota oli heti päästävä kokeilemaan. Minulla oli ennakkoluuloja sitä kohtaan, mutta lakka olikin yllättävän helppokäyttöinen ja nyt hinkuan niitä jo lisää :D
+ sain Isadoran päällyslakan aikaisemman, viimeisiään vetelevän tilalle. 

Sitten olivat vielä nämä Mavalan putelit eli kynsinauhaöljy ja kynnenkovettaja, jotka tulivat todella tarpeeseen. Olin jo pitkään yrittänyt etsiskellä kynsinauhaöljyä mistään hyviä löytämättä. Ihanaa, että sain sellaisen vihdoinkin. Voide tuoksuu ihan ruusuille enkä malta olla haistelematta kynsiäni :DD 
Kynteni myös liuskoittuvat todella helposti, joten kynnekovettajasta on varmasti apua.

Mutta ei sitten muuta kuin heippa! 
Ehkäpä saan postailtua nykyiset kynteni huomenna. :)

2 comments: